اخباراخبار کارگروه باشگاه هااخبار کارگروه ها

صورتجلسه بیست و یکمین نشست کارگروه باشگاه های کوهنوردی انجمن کوهنوردان ایران

ضمن خوش آمدگویی به حضار، دو موضوع در دستور کار قرار گرفت: ستاد اطلاع رسانی و سند چشم انداز کارگروه آموزش انجمن کوهنوردان ایران.
خانم ماپار ضمن اهمیت داشتن ستاد، به جلسات و آموزشهای درون باشگاهی اشاره نمودند و از چگونگی نحوه اختصاص ایستگاه های ستاد اطلاع رسانی به باشگاه ها خبر دادند. جناب قاسمی نیز به تقارن این جلسه با همایش ستاد اطلاع رسانی اشاره نموده و پیشنهاد دادند برای جلسات بعدی هماهنگی لازم در این خصوص صورت پذیرد. بعلت ضیق وقت حضار از موضوع ستاد اطلاع رسانی عبور کرده و ادامه این مهم را به جلسه بعدی موکول نمودند و به طرح پیشنهای کارگروه آموزش و پژوهش انجمن پرداختند.

میهمان ویژه این جلسه دکتر ابوالفضل جوادی بودند که تدوین سند چشم انداز آموزش را بعهده داشتند و به تفسیر این طرح پرداختند.ایشان به ایمنی و سلامت محور بودن تاکید داشتند و یادگیری را تغییر در رفتار دانسته و این طرح را کاربردی و مناسب مخاطب، که موضوع پیشگیری در آن از اهمیت خاصی برخوردار است. آموزش در سطوح مختلف، از پایه تا تخصصی و تربیت مربی در آن لحاظ شده و متناسب با امکانات حداقلی تدوین گردیده است.
سپس جناب فراهانی از باشگاه ایرانیان کوهستان به تعدد دوره های آموزشی اشاره نمودند و آموزش بیش از حد را مانع کوهنوردی کردن کوهنوردان دانستند، و همینطور داشتن فرصت کافی از طرف کوهنوردان را لازمه اجرایی شدن این طرح دانستند. ایشان از آموزش های برون مرزی انجمن کوهنوردان در گذشته یاد کردند و جای آن را در این برهه از زمان خالی دانستند.

آقای مشیرهاشمی به نمایندگی از باشگاه شقایق کرج در این کارگروه حضور داشتند که اهمیت طرح پیشنهادی را در نیاز واقعی کوهنوردان و کیفی بودن این آموزش ها عنوان داشتند. هریک از حضار دیگر نیز سوالات و مطالب مورد نظر را عنوان کردند، که نیاز به بررسی و ارزیابی بیشتری از سوی کارگروه میباشد. در پایان ضمن تشکر از زحمات دکتر جوادی در تدوین این سند، فایل مربوطه در گروه تلگرامی قرار میگیرد تا پس از مطالعه از سوی همه مدیران‌ باشگاه ها در جلسه بعدی مورد بررسی بیشتری قرار بگیرد.

حاضرین در این نشست؛
دکتر ابوالفضل جوادی
ذبیح اله حمیدی از باشگاه اسپیلت
احمد قاسمی از باشگاه پرشیا اهرام
حسام فر از باشگاه اوژن
اسما ماپار از باشگاه هیماچال
مهدی فراهانی از باشگاه ایرانیان کوهستان
مشیر هاشمی از باشگاه شقایق کرج
مجید مشکوری نجفی از باشگاه همت شمیران

مجری جلسه و گزارش؛ علیرضا زارعی از باشگاه اقلیم چهارم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا