اخباراخبار دفترمرکزی

نامه انجمن کوهنوردان ایران به هیئت کوهنوردی استان تهران

 

 

جناب آقای اسماعیل اسماعیل‌زاده

ریاست محترم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران

با سلام و احترام؛

به دنبال انتشار نامه آقای ذبیح‌اله حمیدی به عنوان عضو کارگروه باشگاه‌های انجمن کوهنوردان ایران و نماینده مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی استان تهران که در تاریخ 1399/3/25 به طور سرگشاده در فضای مجازی منتشر شده است. به عرض می‌رساند همانطور که در جریان هستید موضوع این نامه خوشبختانه از سوی برخی از مسئولین گرامی و جنابعالی اعلام وصول و بازخوردی مثبت داشته است.

لذا به دلیل اهمیت موضوع این نامه که به طرح مشکلات عدیده باشگاه‌های کوهنوردی کشور پرداخته و به راه‌های برون رفت آن اشاره کرده است،خواهشمند است در صورت امکان موضوع آن را پیگیری فرموده و به بخشی از نگرانی‌های مدیران گرامی عضو این کارگروه پایان دهید.

از آنجایی که باشگاه‌های کوهنوردی کشور به عنوان یک بنگاه اقتصادی و ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان شناخته می‌شود و با عنایت به این موضوع که باشگاه‌های کوهنوردی هیچگونه سندیکا و یا اتحادیه‌ای ندارند از شما تقاضا می‌شود از طریق این نامه جهت احقاق حقوق قانونی و مشروع این باشگاه‌ها که جزئیات آن در نامه فوق، ذکر شده است اقدام مقتضی را مبذول نمایید.

لازم به ذکر است باشگاه‌های کوهنوردی از لحاظ اداری و چارت دولتی متاسفانه قادر به ارتباط تشکیلاتی و نامه نگاری با فدراسیون کوهنوردی و وزارت ورزش و جوانان نیست و تنها از طریق هیئت‌های کوهنوردی مربوطه‌شان می‌توانند مطالبات و خواسته‌های قانونی خود را پیگیری و دنبال کنند.

در پایان مفقیت شما و همه همکاران گرامی‌تان را از درگاه خداوند منان خواهانیم.

با بهترین آرزوها

انجمن کوهنوردان ایران

رئیس هیات مدیره

یونس رضاخانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا