اخباراخبار کارگروه باشگاه ها

گزارش ششمین نشست کارگروه باشگاه های کوهنوردی انجمن کوهنوردان ایران

۱۳۹۷/۱۰/۹ از ساعت ۱۷ تا ۱۹

✓ادامه امضا آیین نامه کارگروه توسط یکی از اعضا جناب اسماعیل اسماعیل زاده/باشگاه هیماچال (به عنوان دهمین امضا) که مقرر شد پس از تکمیل امضاها تصویر آن در همین صفحه منتشر شود.

✓بحث در خصوص بیمه کوهنوردی پیشنهادی شرکت سامان با حضور نماینده بیمه سرکار خانم مارال جاروالهی ۰۹۱۵۳۰۳۸۴۳۴ که متن آن مورد تأیید اعضا قرار گرفت… در این گفتگو یوسف کوهیان ۰۹۳۵۴۷۴۷۳۵۷ کارشناس دیگر بیمه نیز به عنوان میهمان حضور داشت که توضیحات مبسوط و همینطور پیشنهاد تشکیل یک تیم تخصصی در مورد بیمه های کوهنوردی را در این کارگروه عنوان نمود.

✓قسمت سوم این نشست با گفتگو در مورد مالیات های باشگاه های کوهنوردی و وظایف قانونی آنان سپری شد که جناب امیرحسین اله قلی ۰۹۱۰۹۱۰۴۹۳۸ ریاست هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شمال غرب تهران تمامی جزییات آن را توضیح داد و مقرر شد نامه ای از سوی انجمن کوهنوردان به وزارت ورزش و جوانان ارسال گردد تا راه قانونی معافیت باشگاه های کوهنوردی از پرداخت مالیات را هموار نماید ضمنن در صورت موافقت تمامی اعضا قرار شد کارشناسی از سوی وزارت دارایی جهت راهنمایی های فنی به کارگروه معرفی گردد تا طی جلساتی آموزش های لازم در این خصوص به مدیران باشگاه ها ارائه شود.

✓مورد آخر در این نشست گفتگو در خصوص انتخاب مسئول جدید کارگروه بود که مقرر شد یکی از اعضا تا نشست آتی به عنوان داوطلب در همین صفحه به اعضا معرفی گردد.

نشست بعدی کارگروه در تاریخ یکشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ خواهد بود.

شرکت کنندگان آقایان و خانم ها:
افسر شاندیز، عزت عمرانی و بهرام ذوالفقاری از هیات مدیره انجمن کوهنوردان ایران…. مدیران و نمایندگان باشگاه ها:عباس محمدی باشگاه آرش، اسماعیل اسماعیل زاده باشگاه هیماچال، مهدی زارعی باشگاه اقلیم چهارم، محمود نظریان باشگاه بهمن، فریدون علایی باشگاه ایران کوهستان و ذبیح اله حمیدی باشگاه اسپیلت(مدیر جلسه)
و سه میهمان گرامی که اسامی شان در متن گزارش ذکر گردید… با تشکر فراوان از این عزیزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا