اخباراخبار کارگروه باشگاه هااخبار کارگروه ها

گزارش نشست کارگروه مدیران و نمایندگان باشگاه های کوهنوردی انجمن کوهنوردان ایران ۱۳۹۸/۶/۳۱

حاضرین آقایان؛
حسن زرین قلم از باشگاه دماوند
اسماعیل اسماعیل زاده از باشگاه هیماچال
فریدون علایی از باشگاه ایرانیان کوهستان
مجید دلنوا از باشگاه سلام همنورد
قدرت اشتری از باشگاه ماهین
حمید شاه بنده و حامد میرزاده از باشگاه بهمن
ذبیح اله حمیدی از باشگاه اسپیلت
و محمد نوردی از انجمن کوهنوردان ایران

موضوعات مطرح شده؛

✓استماع توضیحات یکی از مدیران باشگاه ها در خصوص دریافت تذکر کلامی از سوی یکی از مسئولین وزارت ورزش در مورد عدم اجرای برنامه های کوهنوردی در ایام تاسوعا و عاشورا که موجب تعجب دیگر مدیران باشگاه ها شد.

✓توضیحات یکی از مدیران باشگاه ها در خصوص طرح درس آموزش {کوهپیمایی همگانی} که در کمیته مربوطه در فدراسیون کوهنوردی در حال تدوین است و بزودی به باشگاه های کوهنوردی ابلاغ خواهد شد که مقرر گردید باشگاه های کوهنوردی به عنوان مجریان این طرح نظرات تکمیلی خود را قبل از اجرایی شدن آن به کمیته مربوطه ارائه دهند.

✓ارائه توضیحات نماینده باشگاه دماوند در مورد نشست هم اندیشی در خصوص صیانت از قله دماوند در این باشگاه که با حضور نمایندگان سازمان های زیست محیطی و شخصیت های مطرح این حوزه در روز یکشنبه ۷ مهر ماه برگذار میگردد که قرار شد مدیران باشگاه ها نیز در این نشست حضور یابند.
کلیه مدیران باشگاه ها اتفاق نظر دارند جهت پاسداشت از دماوند از الگو های جهانی نگهداری کوهستان های مهمی چون قله کلیمانجارو باید بهره مند شد و این امر نیاز به یک متولی قدرتمند و پرنفوذ و ملی دارد.

✓آخرین مورد بحث در خصوص آماده کردن نامه ای اعتراضی از طرف این کارگروه به کمیته آموزش فدراسیون کوهنوردی ست که موضوع آن برپایی کلاس های متفرقه آموزشی از سوی افراد غیر مسئول در این حوزه است.

شروع جلسه؛ ۱۷:۳۰
پایان ۱۹
مسئول و تنظیم صورت جلسه ذبیح اله حمیدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا