اخباراخبار کارگروه باشگاه هااخبار کارگروه ها

گزارش هفتمین نشست کارگروه باشگاه های کوهنوردی انجمن کوهنوردان ایران

یکشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
از ساعت ۱۷ تا ۱۹

✓جناب تقی زاده گزارشی از روند اولیه تشکیل ستاد اطلاع رسانی از حوادث هیات کوهنوردی را ارایه دادند که در ادامه با تماس تلفنی با ریاست محترم هیات کوهنوردی عنوان شد ساز و کارهای لازم تشکیل این ستاد هنوز مهیا نگردیده است.

✓در مورد ارسال نامه ای به کمیسیون ماده ۵ وزارت ورزش ، در خصوص اصلاح کلمه آموزش در پروانه های فعالیت باشگاه ها قرار شد متن این نامه از سوی جناب امرایی ریاست محترم انجمن کوهنوردان آماده و به زودی ارسال گردد.

✓ادامه امضای آیین نامه کارگروه توسط اعضای غایب در این نشست انجام پذیرفت.

✓متن نامه ای از سوی جناب امیرحسین اله قلی ریاست محترم هیات کوهنوردی شمال غرب تهران خطاب به وزارت دارایی برای حضار قرائت شد که موضوع آن تلاش قانونی جهت معافیت باشگاه های کوهنوردی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بود که قرار شد ایشان شخصأ این موضوع را پیگیری نمایند.

✓در مورد انتخاب مسئول جدید کارگروه قرار شد با توجه به اعلام آمادگی جناب فریدون علایی مدیر باشگاه ایرانیان کوهستان جهت تصدی این مسئولیت با موافقت کلیه شرکت کنندگان در نشست ، مقرر گردید از جلسه آتی ایشان ریاست و هدایت این کارگروه را برعهده داشته باشند.

✓در این نشست نماینده بیمه آسیا آقای حامد عرب ۰۹۱۲۴۰۱۴۲۹۸ حضور داشت که آمادگی خود را جهت تمدید بیمه های آسیا (طرح و پیشنهاد فدراسیون کوهنوردی) را به حضار اعلام نمود.

✓در انتهای نشست ، بحث آزادی در خصوص قیمت گذاری یکسانی از طرف باشگاهای کوهنوردی در مورد قیمت کلاس های کارآموزی و همچنین قیمت اجاره یک روزه دفاتر باشگاه ها جهت تشکیل کلاس های تئوری پیشنهاد و قرار شد در سال آینده این امر نهایی، یکسان سازی و به اجرا در آید.

✓نشست آینده این کارگروه در روز یکشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۷ برگذار خواهد شد.

شرکت کنندگان، خانم ها و آقایان:
پرویز امرایی، افسر شاندیز، عزت عمرانی و بهرام ذوالفقاری از هیات مدیره انجمن کوهنوردان ایران…
نمایندگان باشگاه ها: بتی بهادران از باشگاه توچال، یوسف تقی زاده از باشگاه آلابرز، رضا شیشه چی از باشگاه آرش، محمود نظریان و حمید شاه بنده از باشگاه بهمن، مجید دلنوا از باشگاه سلام همنورد،عباس بهرامی نیا از باشگاه همت شمیران، علیرضا زارعی از باشگاه اقلیم چهارم، ذبیح اله حمیدی از باشگاه اسپیلت/مسئول جلسه
میهمان، امیرحسین اله قلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا