اخباراخبار کارگروه نمایندگی هااخبار کارگروه ها

صورت‌جلسه سومین نشست مجازی نمایندگی‌های انجمن کوهنوردان ایران

مورخ ۹۹/۸/۱۷ ساعت ۱۹ تا ۲۱
در گروه واتس‌آپی “جلسه مجازی نمایندگی‌ها”

🎙️این نشست با حضور دوستانه و پربار ۲۰ نمایندگی شهرستان‌ها، رئیس و هیئت مدیره و بازرس انجمن، کارگروه‌ها و … برگزار گردید.
در این جلسه آقای کامبیز بختیاری (مسئول کارگروه دفاتر نمایندگی) با سلام و خوش‌آمدگویی و آرزوی تندرستی و بهروزی برای همراهان و بخصوص آقای محمد نوری گرامی ، سخنان خود را آغاز کردند و سپس محورهای گفتگو در ۵ بخش پرداخته شد.

۱- لیست دفاتر فعال و مجوز گرفته انجمن که شامل ۱۲ نمایندگی می‌باشند ارائه گردید و ابراز امیدواری کردند که دیگر شهرستان‌ها نیز با پیگیری‌های بیشتر به لیست افزوده شوند.

۲- درباره چگونگی فعال نمودن بخش دفتر نمایندگی در سایت اینترنتی انجمن از مسئول مربوطه جناب آقای آرونی خواستند که راهنمایی‌های خود را ارائه بفرمایند.

۳- درباره راهکار ارائه گزارش فعالیت‌های نمایندگی‌ها و انتقال به سایت: گزارش‌ها در گروه وات ساپی که مانند پلی بین سایت و اعضا و دفتر ارتباط برقرار می‌کند، فرستاده شود و فعالیت‌ها و ارائه مطالب طبق دستورالعمل نمایندگی‌ها و بر اساس اهداف انجمن که به صورت یک بیانیه در گروه وات ساپی آمده است ، عمل نمایند‌

۴- ایده‌ها و پیشنهادها جهت گرامیداشت روز جهانی کوهستان (۱۱ دسامبر)، در روزهای آینده فرستاده شود .

۵- شنیدن نظر ، انتقاد و پیشنهادهای مسئول نمایندگی‌ها

در ادامه آقای رضاخانی رئیس هیئت مدیره انجمن، سخنان خود را با عرض سلام و تقدیم احترام به همگی و سپاس‌گزاری از تلاشهای دوستان آغاز کردند. ایشان برای جناب آقای نوری که از نیروهای پرتلاش و همیشگی انجمن هستند و دوران سخت بیماری را گذراندند، آرزوی سلامتی و شادابی داشتند.
همکاری با خانم پیشگاه‌پور و آقای معدنی جهت فراهم آوردن پادکست گرامیداشت روز جهانی کوهستان درخواست ایشان از دوستان بود.

توصیه‌های آقای اشکان آرونی، مسئول وب‌سایت انجمن، برای بازتاب گزارش‌ها در وب‌سایت:
نمایندگی‌های مجوزدار که مورد تایید آقای بختیاری و آقای رضاخانی هستند و می‌توانند در وب‌سایت صفحه‌ای داشته باشند، اخبار، مقاله‌‌های مرتبط با فعالیت نمایندگی خود را نخست برای مسئول کارگروه یعنی آقای بختیاری بفرستند و ما از ایشان دریافت خواهیم کرد.
برای ساخت صفحه ویژه نمایندگی، موارد زیر را برای ایشان بفرستند:
۱- یک قطعه عکس درباره فضای کوه و کوهنوردی
۲- نام و نام خانوادگی، نام شهرستان، شماره تلفن، شناسه‌ها در تلگرام، اینستاگرام، واتس‌آپ و …
همچنین آقایان محمد نوری و رشتچی نیز مطالبی بیان نمودند و سپس با توجه به نظرات دوستان دفاتر نمایندگی ها، موارد زیر به تصویب رسید.
ا- در خصوص ۴۰ درصد حق عضویت به دفترهای نمایندگی و هزینه کردش در آن دفاتر، مقرر گردید ، طبق مصوبه مجمع عمومی و ابلاغ هیئت مدیره محترم مبلغ ۶۰ درصد حق عضویت ها به حساب دفتر مرکزی و ۴۰ درصد باقیمانده نیز در یک حساب مستقل به حساب مسئول دفتر نمایندگی واریز گردد.
توجه: مسئول دفتر نمایندگی موظف است هر فصل و بصورت کلی، یکماه قبل از پایان دوره مالی دفتر مرکزی انجمن، کلیه دریافتها و پرداخت ها را به مسئول مالی دفتر مرکزی اعلام نمایند.

۲- به جهت ثبات رویه و جلوگیری از موازی کاری مقرر گردید در خصوص لوگو انجمن و چگونگی فعالیت های دفاتر در فضای مجازی از جمله اینستا، وات ساپ و تلگرام ، برمبنای نمونه ای که دفتر مهرشهر ارائه خواهند داد و در پیوست خواهد آمد، اقدام شود و اگر مشکلاتی نیز در حین اجرا بوجود آمد با آقای امیر حسین صالحی( مسئول دفتر مهر شهر کرج) جهت اصلاح اقدام لازم بعمل آید.

۳- با توجه به اینکه اطلاعات ثبت شده در فضاهای مجازی بصورت موقتی بوده و دسترسی در بلند مدت سخت می باشد مقرر گردید کلیه دفاتر نمایندگی ها در سایت انجمن کوهنوردان ایران یک صفحه اختصاصی داشته باشند و مطالب خود را طبق یک چهارچوب تعریف شده برمبنای اهداف انجمن ، ابتدا به گروه وات ساپی دفتر نمایندگی ها ارسال تا پس از تایید در سایت انجمن درج گردد.این صفحه در اصل نشان دهنده فعالیت های دفاتر انجمن خواهد بود.

۴- کلیه مسئولین دفاتر نمایندگی ها بیوگرافی و رزومه کوهنوردی خود را بصورت خلاصه تهیه و در اختیار آقای آرونی ( کار گروه مدیریت سایت) قرار دهند تا ایشان در صفحه نمایندگی ها قرار دهند. همچنین در صفحه نمایندگی ها آدرس و تلفن و دیگر راه های ارتباطی نیز آورده شود تا بتوان براحتی دیگر نمایندگی ها با آنها در ارتباط باشند.

۵- با توجه به برگزاری دوسالانه کوه نوشته ها مقرر گردید دوستانی که کتاب، دستنوشته و یا مقالاتی که دارد در زمان تعیین شده طبق اطلاعیه پیوست اقدام کنند.

۶- با توجه به برگزاری مجازی روز جهانی کوهستان و توضیحات سرکار خانم پیشگاه پور در خصوص پادکست روز جهانی کوهستان، مقرر گردید دوستان به تعدادی از سوالاتی که در پیوست می آید( با شرایطی که اعلام شده است) در موعد مقرر پاسخ داده شود و برای ایشان ارسال گردد.

۷- مقرر گردید جهت تبادل نظر و همکاری و همراهی بیشتر دفاتر نمایندگی ها باهم و با دفتر مرکزی انجمن ماهانه یک جلسه مجازی برگزار گردد.

جلسه در ساعت ۲۱، با سپاسگزاری از همگی پایان پذیرفت.

کار گروه دفاتر نمایندگی های انجمن کوهنوردان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا