اخباراخبار کارگروه باشگاه هااخبار کارگروه ها

گزارش پانزدهمین نشست کارگروه باشگاه های کوهنوردی انجمن کوهنوردان ۱۳۹۸/۷/۲۱

از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱

موضوعات مطرحه:
✓پیوستن هجدهمین باشگاه کوهنوردی به جمع این کارگروه با حضور جناب آقای پیروز حسام نماینده و مسئول روابط عمومی باشگاه کوهنوردی و دوچرخه سواری اوژن در این نشست.
مقدمشان گرامی🍀

✓بحث و تبادل نظر در خصوص انتخابات پیش روی ریاست هیات کوهنوردی استان تهران و بررسی سوابق کاندیداهایی که تا کنون بنا بر شنیده ها ثبت نام نموده اند.

✓امضا نامه {شکواییه} اعضای کارگروه توسط مسئول کارگروه جناب آقای نظریان و رییس هیات مدیره انجمن کوهنوردان جناب رضاخانی و ارسال آن به سرپرست محترم هیات استان سرکار خانم سرو حوری.
موضوع این نامه اعتراض به برگذاری برخی کلاس های آموزشی فدراسیون کوهنوردی توسط افراد غیر مسئول و سوداگر می‌باشد.

✓قرائت (طرح شیوه نامه اجرای آموزش همگانی کوهپیمایی فدراسیون کوهنوردی) توسط جناب مجید دلنوا مسئول این طرح در هیات کوهنوردی استان تهران.
این پروژه قرار است پس از بررسی و تصویب آیین نامه ، توسط باشگاه های کوهنوردی داوطلب در سطح استان تهران اجرا گردد و هدف از آن آموزش و آشنایی عموم مردم به ویژه جوانان و محصلین و خانواده ها با اصول اولیه ورزش کوهنوردی ست.

✓بحث در خصوص پیشنهاد (اهدای جوایز ویژه صعود های برتر باشگاه های کوهنوردی) در قالب جشنواره سالانه صعود های برتر به فدراسیون کوهنوردی کشور توسط مسئول کارگروه.

✓موافقت با پیشنهاد جناب محمد نوری از اعضای هیات مدیره انجمن کوهنوردان ، در مورد برپایی برخی از نشست های هفتگی باشگاه های کوهنوردی در محل دفتر انجمن کوهنوردان در راستای آشنایی بیشتر اعضای جوان باشگاه ها با این انجمن.

✓بنابر پیشنهاد برگذاری برخی از نشست های این کارگروه در باشگاه های دیگر عضو ، مقرر شد نشست بعدی در تاریخ ۱۳۹۸/۸/۲۶ از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در محل دفتر باشگاه ماهین به آدرس زیر بر پا گردد:
سه راه امین حضور، خیابان ایران، بن بست مقدم پلاک ۳ واحد ۳ باشگاه کوهنوردی ماهین
حاضرین در این نشست؛
محمود نظریان باشگاه بهمن
مجید دلنوا باشگاه سلام همنورد
قدرت اشتری باشگاه ماهین
ذبیح اله حمیدی باشگاه اسپیلت
پیروز حسام باشگاه اوژن

صورت جلسه: ذبیح اله حمیدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا