اخباراخبار کارگروه نمایندگی هااخبار کارگروه ها

گزارش نشست آنلاین نمایندگی‌ها ۱۳۹۹/۴/۸

زمان: یکشنبه 1399/8/4

مکان: جلسه آنلاین

دستور کار:

1- تاریخ و نحوه تشکیل مجمع عمومی و انتخاب بازرس در سال ۹۹ و همچنین شرایط انتخاب شدن و انتخاب کردن.

2- بررسی و کنترل  لیست های ارائه شده اعضاء نمایندگی ها در شهرستان ها و جمع آوری آنها و نهایی کردن برای حضور در انتخابات(قبل از جلسه لیست ها ارسال خواهد شد.)

3- فعال نمودن بخش نمایندگی ها در سایت انجمن توسط نمایندگانی که هنوز مدارک خود را ارسال ننموده‌اند و یا مدارک آنها ناقص است.

4- معرفی کتبی یک نفر از هر دفتر نمایندگی به عنوان مسئول آموزش دفتر نمایندگی

5- جمع آوری گزارشات و نظرات نمایندگی ها در خصوص پیشبرد اهداف انجمن و…

حاضران:

یونس رضاخانی (رئیس هیات مدیره انجمن کوهنوردان ایران)

کامبیز بختیاری (مسئول کارگره نمایندگی‌ها)

محمد نوری (بازرس انجمن)

اشکان آرونی (عضو کارگروه سایت و عضو کارگروه آموزش و پژوهش)

محمد دهقان نژاد (عضو کارگروه نمایندگی‌ها)

امیرحسین صالحی (مسئول نمایندگی کرج-مهرشهر)

سالار پرفن (مسئول نمایندگی اردبیل)

محمد حسن بطحائی (مسئول نمایندگی آمل)

علی صمدی‌فر (مسئول نمایندگی قائم شهر)

دلشاد پورامینی (مسئول نمایندگی مهاباد)

علی‌رضا رضائی (مسئول نمایندگی دزفول)

غایبین:

مشیر هاشمی (عضو کارگروه نمایندگی‌ها و سرپرست کارگروه وبسایت)

سهراب قره‌داغی (مسئول نمایندگی آبیک)

باقر رحمانی (مسئول کارگروه ایلام)

رضا مرادی (مسئول کارگروه بروجرد)

در ابتدای جلسه آقای بختیاری در مورد نحوه برگزاری مجمع عمومی سال 1399 توضیحاتی دادند و از همه نمایندگی‌ها دعوت کردند تا حضوری فعال در این مجمع داشته باشند. سپس از نمایندگی‌ها خواسته شد تا لیست اولیه به همراه چند برگ فرم مورد نیاز امور اداری انجمن توسط کارگروه نمایندگی ها به دفاتر جهت اصلاح و یا تایید ارسال می شود و دفاتر حداکثر ظرف مدت یک هفته لیست اصلاح شده و و یا تایید شده را به همراه تکمیل فرم ها به مسئول کارگروه دفاتر انتقال خواهند داد‌. همچنین از نمایندگی‌هایی که تا کنون مدارک خود را جهت درج در سایت ارسال نکرده‌اند خواسته شد تا در اسرع وقت مدارک خود را ارسال تا صفحه مربوطه در سایت انجمن تشکیلی شود.

مسئول کارگروه نمایندگی‌ها از مسئولین نمایندگی‌ها خواست تا به صورت کتبی یک نفر را به عنوان مسئول آموزش به کارگروه آموزش و پژوهش معرفی کنند تا در فعالیت‌های آموزشی شرکت کرده و فعالیت‌های آموزشی دفتر نمایندگی مربوطه را پیگیری نمایند

سپس آقای یونس رضاخانی رئیس هیات مدیره انجمن ضمن تاکید بر توضیحات آقای بختیاری به مسائل و مشکلاتی که توسط نمایندگی‌ها مطرح شد توجه کردند.

آقای محمد نوری از اعضای هیات مدیره و مسئول کارگروه موزه انجمن بر فعالیت نمایندگی‌ها بر اساس اهداف انجمن تاکید کردند و از همه نمایندگی‌ها خواستند در چارچوب اهداف و اساسنامه انجمن به فعالیت خود ادامه دهند.

آقای بطحائی مسئول نمایندگی آمل پیشنهادی مبنی بر تشکیل گروه تلگرامی برای کارگروه نمایندگی‌ها مطرح کردند که این پیشنهاد توسط شرکت کنندگان در جلسه و آقای بختیاری مورد قبول قرار گرفت و مقرر گردید مدیریت این گروه با کارگروه نمایندگی‌ها باشد

مسئولین نمایندگی دفاتر آمل، اردبیل، قائم شهر، مهاباد، و دزفول در مورد اهداف انجمن و مشکلات سر راه خود صحبت کردند و آقای بختیاری و رضاخانی توضیحات تکمیلی را به هر کدام از مسئولین ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا